Ana içeriğe atla

So Wayree (Tayland Dizisi) Türkçe Altyazılı by PistachioGreen



 💍 SO WAYREE 💍


Ülke: Tayland
Bölüm Sayısı: 15
Süre: 1 saat 35 dakika

Konusu:  Büyükanne ve büyükbabalarının zamanından beri aile dostu olan iki otel patronu, artık yeminli düşmanlar haline gelmiştir. Sektörün en iyisi olmak için birbirleriyle rekabet etmektedirler. 
 Prinoot, nefretin bir parçası olacağını asla düşünemezdi. Babası Sirimontra'nın damadı olmasına rağmen, annesi sadece Amerika'da terk edilmiş bir metrestir. Büyürken bir babaya sahip olmanın nasıl bir şey olduğunu asla bilememişti.
 Pramida, ünlü Emporium emlak şirketinin tek mirasçısıdır. Çalışmalarını ilerletmek için yurt dışına gitmeden önce başına korkunç şeyler gelmiştir. Dört yıl sonra, ikiz çocuklarıyla geri döner ama herkese onların teyzesinin çocukları yani kuzenleri olduğunu söyler. Daha sonra, yıllar sonra mahvoluşuna neden olan adamla karşılaşır. Babasının rakibinin oğlu olduğunu öğrendikten sonra babasının savaş oyununa gönüllü olarak yardım etmeye karar verir.

Başrol Oyuncular: 
Kem Hussawee Pakrapongpisan
Mook Mookda Narinrak



Yorumlar

  1. instagram da videolarınızı severek takip ediyorum bu dizi de çok güzel https://videoara.ws/?q=so+wayree bu sitede ing alt yazısı var bir bakabilir misiniz tek parça halde izleyebilmemiz mümkün olur mu acaba teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Bu siteye baktım. İngilizce kaynaklarımı indirdim ve çeviriye devam ediyorum. İlk 3 bölümü özet içerikli kesitler dahilinde çevirdim ve full izleyebilin diye tüm bölüme ekledim. ^^ Blogdaki linkleri arada kontrol ederseniz bölümleri eklediğimi görebilirsiniz. Okru yazan yerlere tıklayıp bölümleri izleyebilirsiniz. Teşekkür ederim.

      Sil
    2. emeğinize teşekkür ederiz.

      Sil
  2. Sitenize ulaşamıyorum link açılmıyo lütfen kontröl edin

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. https://videoara.ws/3/so-wayree bu linki tıklayınca açılıyor

      Sil
  3. Merhaba şuan birinci bölümü açtım alt yazı çoğu yerde yok

    YanıtlaSil
  4. Yıllardır dizi izliyorum. Bu kadar kötü çeviri görmedim. Lütfen özet değil altyazı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben de yıllardır çeviri yapıyorum. Bu kadar kaba bir yorum görmedim. Lütfen bilginiz olmayan şeylerde daha kibarca yorum yapın. Burası bir blog, çeviri sitesi değil. Herhangi bir diziyi tam verme sorumluluğum yok. İnternette genelde altyazı dosyası olmayan dizileri özet içerikli kesitli çeviri yapıyorum. Her bölüm 2000 satırı çevirip zamanlayacak vaktim yok. Robot değilim, benim de bir hayatım var. İngilizce izleyip geçebilirim bildiğim için fakat bilmeyenler için detaylı özet yazıp paylaşıyorum. Genelde insanlar bunun karşılığında teşekkür ederler. Bu konuda hassasiyetim olduğu için kaba tepki vermek durumunda kaldım kusura bakmayın ama keşke yazdığım yazıyı daha dikkatli okusaydınız... Yazımda zaten özet içerikli olduğunu yazmıştım. Her neyse, kimse sizin kafanıza silah dayayarak izleyin demiyor neyse ki. İzlemekten keyif almıyorsanız izlememenizi öneririm. İyi günler.

      Sil
    2. Bazi insanlar elindeki guzellikleri ve kucuk jestleri goremezler.Bu tarz kisilere bir sey anlatsaniz da anlamazlar.O yuzden bunlarin sizi uzmesine izin vermeyin.Aynen burasi bir blok ve bizimle vaktinizi harcayarak sevdigimiz bir diziyi izleme firsati sunuyorsunuz.tesekkur ederim emeginize ve gonlunuze saglik

      Sil
    3. Yorum ve destekleyici mesajınız için teşekkür ederim. Son zamanlarda okuduğunu anlamayan insanlar nedeniyle oldukça yıprandım. Devam ediyorsam sadece sizin gibi emeği göz ardı etmeyen insanlar için. Çok teşekkür ederim. ^^

      Sil

  5. Yaaa sen muhtesemsin cevirisi gelmiss.Ellerine emegine saglik.Cok mutluyum.Bir tanesin senden yok ya😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍😍@asyafanatikleribiz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Yeni bölüm üzerinde çalışıyorum şimdi, elimden geldiğince hızlıca size sunacağım. :)

      Sil

  6. Ceviri isteyinde bulunabiliyoruzmu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hayır malesef. Şu an için istekleri durdurdum.

      Sil
  7. 5. bölümü sabırsızlıkla bekliyorum teşekkürler tek burda türkçe çevirili buldum ☺️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. ^^ Fırsat buldukça üzerinde çalışacağım ne zaman gelir bilemiyorum ama elimden geleni yapıyorum. ^^

      Sil
  8. Yanıtlar
    1. Değil mi? :) İlerleyen bölümler daha güzel olacakkk ^^

      Sil
  9. 5. bölümden itibaren full mü şöyle hareketler yapma taşikardiye giriyorum az küçük yazaydın heyecan yaptım şimdi eline sağlık 😍😍😍😍

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet 5 ten sonra full gelecek ama biraz ilerledikten sonra ilk 4 bölümü de full çevirip buradaki linkleri yenileyeceğim. ^^

      Sil
    2. ayyyyyy elinize sağlık gerçekten bu harika diziyi izleme fırsatı sağladığınız için 😍

      Sil
  10. Beşinci bölümdeki ful çeviriniz için çok teşekkür ederim elinize sağlık harika bir bölüm izledik

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Artık son zamanlarda gelen kaba yorumlar canımı öyle sıktı ki... Madem öyle dedim ve bu şekilde yapmaya karar verdim. Ama ilk 4 bölümde olduğu gibi haftada 4 bölüm yayınlama devri kapandı. Artık haftada 1 anca olacak sanırım duruma göre çünkü her bölüm +1000 satır ve bunu zamanlaması biraz vakit alacak. İyi seyirler. :))

      Sil
  11. Merhaba altyazı olarak çok uzun çevirilerle uğraşmak zorunda olduğunuzu biliyorum ama tüm bölümü çevirmenize çok sevindim :))) çokkkk kolay gelsin... (şu an çevirmeni tarafından şımartılmış izleyici modundayım)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açıkçası fırsatım varken çevirip hazırlamak istedim hızlıca. Yaklaşık 1300 satırı tek tek çevirip zamanlamak gerçekten kolay değil. Üstelik tek bir gelir elde etmeden. Ama çevirmenlerin de geliri, izleyicilerin harika yorumları. ^^ Çok teşekkürler yorum için. ^^

      Sil
  12. Ellerine, emeğine sağlık.
    Devamını sabırsızlıkla bekliyorum

    YanıtlaSil
  13. Yine çok güze bir bölüm izledik çevirmen arkadaşın eline emeğine sağlık

    YanıtlaSil
  14. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  15. Yanıtlar
    1. Lütfen blog yazısını güzelce okuyun. Tüm detaylar mevcut. ^^

      Sil
  16. Lubitirin artık çeviriyi çok merak ediyorum gurupta varamacevirisiz sıkıcı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorumunuzu pek anlamadım ama çabuk çeviremeyeceğim ne yazık ki. Çünkü elimde altyazı dosyası yok. Her şeyini sıfırdan yapıyorum bu da çok zamanımı alıyor. Takdir edersiniz ki ben de bir insanım ve özel hayatım var. Tüm vaktimi bilgisayar başında geçiremem. :( Umarım sabırla beklersiniz. İyi seyirler şimdiden. :)

      Sil
  17. yine cok guzel bir bolum izledik .ellerinize saglik.tesekkur ederim

    YanıtlaSil
  18. Sanki cok çalışıyor da vidyolarin donup duruyor
    Bi işe yaradıkları yok

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternet bağlantınızla alakalı bir durum. Buna da çözümü ben getiremem sonuçta. Lütfen bilmediğiniz konular hakkında yargılayıcı yorumlar yapmayın. ^^ Umarım en kısa sürede internet hızınızı kontrol edersiniz. Tekrar iyi seyirler.

      Sil
  19. Internet super modemin dibine getiriyom full cekiyor vidyolar donup kalıyor sinirlerim bozuldu

    YanıtlaSil
  20. Donan vidyo bir sureden sonra çalışır bu donup kaliyor kalktim bulasiklari dizdim banyoyu yikadim dislerimi fircaladim çocuğu uyutum geldim baktim vidyoda hala tik yok donup kaldi bastan baslatim bu sefer surekli durup durdu bi iki sahne oynuyor sonra donuyor

    YanıtlaSil
  21. Yok yok vu 10. Bölümün olduğu vidyoyu oynatamiyom qtni sirunu yaşayan varmi başka arkadaşlar

    YanıtlaSil
  22. Ya uf olmuyor full cekitor gösteriyor vidyo bi oynayip sonrz duruyor bu 10.bolumun olduğu vidyoyu bi açsana yok olmuyor bende

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnternetle alakası yoksa aslında site ile de alakal olabilir. Çünkü Türk sitesi değil ve normalde vpn ya da uygulama ile izleniyor. Mobile versiyondan izlemeyi denediniz mi? Belki oradan işe yarar ve sıkıntısız izleyebilirsiniz?

      Sil
  23. Harika gerçekten elinize emeğinize sağlık yeni bölümler ne zamn geliyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. Lütfen yeni bölüm sormayın. :( Çünkü ben vaktim oldukça yeni bölüm ekliyorum zaten ve bölümler aşırı hızlı geliyor normalden. Haftada bir eklenir normale bölümler ama biz finali görmek üzereyiz daha kaç hafta oldu... Azıcık sabır lütfen :*

      Sil
  24. Çeviriler ocim tesekkurler ellerinize emeğinize sağlık tum bölümleri izledim tahmini 11 ve 12 bolumler ne zaman yüklenir acaba

    YanıtlaSil
  25. 1 bölümü izledim eline sağlık çok teşekkürler ederim diğer üç bölümü bekliyorum yenilersen inşallah izlicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Üzerlerinde çalışıyorum merak etmeyin. İnternet paketi ile yüklediğim için dizileri sıkıntı yaşıyorum. Önümüzeki ay tüm bölümler tamamlanmış olacak.

      Sil
    2. Beklicem ve izlicem insllh ben çok aradım alt yazılı bir baktım çeviri var çok sevindim kolay gelsin bir de instigram hesabında baktım ama göremedim mi yoksa gözümden mi kaçtı faı sın cuhua dizisini burada gorebilecmiyiz basiralir diliyorum siz de bir mutluluk sebebisiniz unutmayin

      Sil
  26. ellerinize saglık çok teşekkür ederim .Sizin sayenizde kısada olsa mutlu olma anı yakalattıgınız için iyi ki varsınız sonsuz teşekkürler mutlu olun sevgiyle yaşayın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Pandemi günlerinde benim de amacım buydu demek ki amacıma ulaşmışım. ^^ İyi seyirler. :)

      Sil
  27. Çok güzel emeğinize sağlık 12.bölüm ne zaman yayınlanacak

    YanıtlaSil
  28. İlk bölümünden 12.bölüme kadar izledim gerçekten tebrik ediyorum çok büyük emek var 12.bölümde yayınlanırsa çok mutlu oluruz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler. Vaktim oldukça çeviri yapıyorum. Bölümler hızla geliyor endişeniz olmasın devamı da gelecek.

      Sil
  29. 11. Bölümü neden açılmıyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bir fikrim yok. İzleyicilerin çoğu açabiliyor. :s

      Sil
  30. ilk önce emeginize saglik cok tesekkürler demek istiyorum.Benim ingilizcem yok ama videolari ingilizce alt yazi gömülü takip ettigim bir site var icinde 2015 ten bu güne bir sürü dizi var size yardimi olacaksa burda sizinlepaylasabilirim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim. O siteyi biliyorum, kaynağım da orası diğer dizilerde zaten. Altyazı dosyası verseler ne hoş olur ama paylaşmıyorlar o nedenle kendim zamanlıyorum.

      Sil
  31. Bişe sorabilir miyim neden bir rus sosyal medya hesabi uzerinden vidyolarin paylasimini yapiyon

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Telif yüzünden. Diğer platformlarda videolar kaldırılıyor çünkü.

      Sil
  32. Ellerine sağlık çok güzel olmuş 13. Bölümü bekliyoruz...😘😘😘😘

    YanıtlaSil
  33. 13.bolum ne zaman yayinlanir sabirsizlikla bekliuorum😍😍😍

    YanıtlaSil
  34. 13.bolum ne zaman yayinlanir

    YanıtlaSil
  35. Ya ne zaman 13. Bölümü yayinlayacan 15 gunlugune 2 mg İnternet kazandim hadi yayinlada izleyek kardeş yoksa zebil olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bak ne güzel yere parmak bastın... Demek wifisiz ortamdasınız ve internetiniz yok. Keşke benim de internetimin olmayacağını düşünebilseniz :D Yeni bölümlere o internet yetmez yalnız ;))))

      Sil

  36. umarim hastalanmadiniz .normalde cok hizli ceviri yapiyordunuz.heyecanla 13 bolumu bekliyorum.en kisa zamanda firsat buluraunuz umarim😄

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yok çok şükür hastalanmadım ama bölümlerin hepsini bugüne dek internet paketi ile yüklüyordum. Ne yazık ki süre bitmeden internet paketim bitti. :D Günü bekliyordum. :D

      Sil
  37. Ellerinize sağlık harika olmuş bölümler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok ama çok teşekkür ederim. İyi seyirler. :))

      Sil
  38. ellerinize emeğinize sağlık çok teşekkür ederim iyi ki varsınız.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yorum için teşekkür ederim. ^^ İyi seyirler diliyorum. :)

      Sil
  39. Müthişsin durdun durdun durdun turnayı gozunden vurdun butun bölümleri çevirdin.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler ama bence bu durumda turnayı gözünden vuran sizsiniz :D Bana havadan hazırlanmadı bu dizi çünkü :D

      Sil
  40. Çeviri için çok teşekkürler emeğinize sağlık baş rol çift muhteşemdi gerçekten Taylandlılar diziler de sevilen çiftleri tekrar tekrar bir araya getiriyor umarım bu çifte sevilmiştir de yine bir arada görürüz

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim. ^^ Yorum için teşekkürler. :) Bu arada içinize mi doğdu bilmem. Bu hafta içinde bu çift için başka bir dizi yapılacağı onaylandı. Yine bu çift başrol olacak. :))

      Sil
    2. Aaa çok sevindim bu habere çok teşekkür ederim haber için demek Taylandlılar da sevdi ki yine birlikte çalışmaları istendi umarım hikayesi de keyifli olur da bu çifti yine güzel sahneler de izleriz

      Sil

  41. Soo wayree bitdim resmen🥺keske daha uzun surseymis.Ellerine saglik cevirilerin icin

    YanıtlaSil
  42. Bu dizinin altyazisini gorende cok mutlu oldum .Diziye bakmak isteyende acilmiyor neden acilmiyor.Sizden ricade bulunyorum menim yoruma cavab yazin.Simdiden teskkurler

    YanıtlaSil
  43. Bu diziyi neden acilmiyor lutfen yazarmisiz nerden izleye bilirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Açılıyor. Videolar sorunsuz. VPN ya da okru uygulaması indirip linklere tıklamanız yeterli.

      Sil
    2. Ellerinize sağlık çeviriler icin teşekkür ederim.

      Sil
  44. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  45. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  46. sayfa bende açılmıyor nasıl izleyebilirim

    YanıtlaSil
  47. Entrika ve yanlış anlaşılmalar sinir etsede sonu güzel bitti. Çeviri için teşekkürler :)
    Başka dizilerini dört gözle bekliyorum ^-^
    Güç bul PistachioGreen ♥

    YanıtlaSil

  48. Canim bolumu yukleyip klip yapabilirmiyim?

    YanıtlaSil
  49. çok teşekkürler. Hiçbir yerde olmayan bir diziyi çevirmişsin emiğine sağlık.

    YanıtlaSil
  50. https://mydramalist.com/27307-plerng-prang-tian dizisinin çevirisini yaparmısınız lütfen çok izlemek 😍😍😍çok güzel dizi

    YanıtlaSil
  51. Nakark kaew ve https://mydramalist.com/2020-poot-pitsawart dizisi çevirisini yaparmısınız 😍😍

    YanıtlaSil
  52. Çevirini heartbeat.asia kanalından izledim orada yorum yazılacak bölümü bulamadım ( acemiligimden kaynaklı olabilir) so wayree , to love, my secretbride dizileri icin sana ve arkadaşlarına teşekkürler takip etmeye devam edicem. Çevirinizde anlaşılır. Ingilizce bile bilmezken tayland dizisini sayenizde izliyoruz. 🥰🥰

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sitemizdeki yorum alanını spoiler almayın diye kapattık. :D Buradan bizi bulup yorum yazdığınız için teşekkürler tekrardan. :D Desteğiniz için de kocaman teşekkürler. :)) Sizler için çevirmeye devam edeceğiz. İyi seyirler olsunn. ^^

      Sil

Yorum Gönder

Bu blogdaki popüler yayınlar

Panthakan Rak (Tayland Dizisi) by PistachioGreen & Vialactea

  Panthakan Ruk - Panthakan'ın Aşkı Çevirmen: Vialactea & PistachioGreen Ülke: Tayland Yılı: 2018 Bölüm Sayısı: 14 (FİNAL VERİLMİŞTİR) Süresi: 1 sa 30 dk Konusu: Panthakan, yakışıklı lakin umursamaz biridir. Göründüğü her yerde, mutlaka bir trajedi ortaya çıkar. Görünüşü ve kişiliği tamamen zıttır ve babası dışında kimse onunla baş edemez. Babası, yeni ailesiyle yeni hayatının tadını çıkarabilmek adına, onu hayatından uzaklaştırır. Panthakan, üvey annesinin ve çocuklarının babasının servetini almak istediğine inanıyor ki artık yeğeni de bundan nem alanmak istemektedir. Hedefi artık ona meydan okumaya cesaret eden genç kız, Prapai'dir. Bu kız küstah olduğundan ve sınır tanımadığından, onu cezalandıracak mı yoksa ceza başka bir şeye mi dönüşecek? Oyuncular: Bank Artit Tangwiboonpanit Mook Mookda Narinrak 1. BÖLÜM 2. BÖLÜM 3. BÖLÜM 4. BÖLÜM 5. BÖLÜM 6. BÖLÜM 7. BÖLÜM 8. BÖLÜM 9. BÖLÜM 10. BÖLÜM

My Forever Sunshine (Tayland Dizisi) Türkçe Altyazılı by PistachioGreen & Zelishce

  MY FOREVER SUNSHINE | TRAB FAH MEE TAWAN Ülke: Tayland Bölüm sayısı: 19 Yıl: 2020  Konusu:  Fahmai, ailesi öldükten sonra Arthit’in evine taşınır. Evden atılacağını biliyordur. Bu yüzden Arthit’i yatağa atmak için bir plan yapar. Ama Arthit evden kaçar ve bir kaza geçirir. Hayatta kalır ama ona olan nefreti de büyür. 4 yıl yurt dışında yaşar. Ailesine soz verdiği icin 4 yil sonra geri döner. Zamanın tüm yaraları iyileştirecegini düşünüyordu ama beklediği gibi olmadı. Tam tersi daha da yoğunlaştı. 1. BÖLÜM 2. BÖLÜM 3. BÖLÜM 4. BÖLÜM 5. BÖLÜM 6. BÖLÜM 7. BÖLÜM 8. BÖLÜM 9. BÖLÜM 10. BÖLÜM 11. BÖLÜM 12. BÖLÜM 13. BÖLÜM 14. BÖLÜM 15. BÖLÜM 16. BÖLÜM 17. BÖLÜM 18. BÖLÜM 19. BÖLÜM